3. septembra 2014

► Balea - farebné a voňavé - čo to je?




Ahoj žienky! Farebné a voňavé - tak také sú Balea produkty, o ktorých dnes bude reč! Tento a aj zajtrajší príspevok sa bude niesť v znamení DM značiek. Dnes Vám predstavím výrobky, ktoré som dostala na testovanie v rámci spolupráce (sprchovací peeling, tekuté mydlo na ruky a krém na ruky), spolu s peelingom TOP5 blogerkám ktoré s dm spolupracujú prišiel aj darčekový balíček (ja som bola medzi nimi a je skvelé vedieť, že sa im moje recenzie páčia) - balíček obsahoval veľa skvelých produktov a medzi nimi bol aj balzam na pery, ktorý som si hneď obľúbila - preto som ho zaradila aj do tejto recenzie. Nakoniec som sem zaradila aj telový krém, ktorý som si kúpila už dávnejšie, avšak aktuálne ho používam najčastejšie. Tak toľko na úvod a teraz už k jednotlivým produktom: 


Balea jemné tekuté mydlo 
"Slaský flirt"

Teda tak nádhený obal na mydle som ešte nevidela! Krásny, pestrý, romantický - jednoducho čisto ženský. 

Dávkovanie zabezpečuje pumpička - teda klasika a keď sa mydlo minie môžete si ho znovu naplniť a tešiť sa z pekného obalu. Toto mydlo má úžasnú, výraznú sladkú vôňu - vôňa dule a divokej ruže, ja v ňom cítim hlavne tú ružu. 

Pri umývaní rúk si prevoniate aj kúpeľnú miestnosť. Konzistencia je taká akurát, po umytí sú ruky hebké nevysušené a jemne prevonané. Mydlo zachováva hydratáciu pokožky v prirodzenej rovnováhe.




Balea krém na ruky s vôňou 
maliny a citrónovej trávy


Ak však máte extra suché ruky a potrebujete si ich natrieť vždy po umytí, tak potom mydlo skvelo dopĺňa tento krém na ruky. 300ml krém na ruky som ešte doma nemala a keďže toto ni so sebou brať do kabelky nemôžem umiestnila som ho do chodby a vždy pred odchodom z domu, alebo keď pociťujem suchosť, tak si ruky natriem. 

Obal je pestrý a hravý, dávkovanie zabezpečuje pumpička. Konzistencia je gélovo krémová. 

Najlepšia na kréme je vôňa, úžasné letné spojenie malín a citrónovej trávy, vie ihneď spríjemniť deň. Ruky zanecháva hodvábne jemné a prevoňané - vôňu pochválil aj môj priateľ, takže to už je čo povedať! :) 



Balea sprchovací peeling s vôňou
 mandarínky a pomaranča

Ďalšia voňavá "bomba" sa ukrýva v tomto obale - zmes vône mandarinky a pomaranča robí tento peeling jasný must-have! A keďže ide o limitku hneď ako pôjdem do mesta a budem blízko dm drogerie zbehnem si po ďalšie balenie. 

Tento ovocný peeling môžete používať denne! Je totižto veľmi jemný a tak je aj vhodný pre všetkých ktorý máte citlivú pokožku a neznesiete drsné peelingy. 

Jemné peelingové čiastočky naozaj šetrne odstránia nečistoty a odumnretú kožu - teda pokožka je po ňom jemnejšia a "žiarivejšia".  Tento sprchovací peeling mi dokonca ani pokožku skoro vôbec nevysúša, je naozaj parádny a myslím si, že ešte bude čítať naň mnohé pozitívne recenzie. :)

Balea balzam na pery 
Juicy Orange

Cez leto som míňala všetky balzamy, ktoré som mala pootvárané a teda podarilo sa mi ich minúť veľké množstvo - potom mi prišiel už spomínaný balíček od dm a v ňom sa ukrýval balzamík v malej plechovke. Síce ho používam len týždeň už teraz môžem povedať, že som si ho obľúbila.

Balzám má gélovejšiu textúru, na perách je veľmi príjemný - pery zanecháva vláčne, dodáva im lesk a nijak ich nesfarbuje. Nieje to žiaľ extra trvácny balzam, pretože na perách mne vydrží niečo vyše hodiny, ale to mi vôbec nevadí. Prečo?

Opäť aj tento produkt nádherne vonia. Už z názvu je jasné, že vonia pomarančovo, ja v ňom však cítim aj akoby grepovú vôňu, takže krásna ovocná zmes. Moc sa z tohto balzamu teším! :)

Balea jemný telový krém

Už dlho som vám nedala tip na telový krém, preto to ihneď napravím a hopsa šupsa toto je môj aktuálne najviac používaný a obľúbený z tých čo doma mám. Keďže ja sa krémujem dá sa povedať denno-denne tak som vyskúšala už mnohé prírodné/bio či luxusné telové mlieka, ktoré sa pohybovali v dosť vysokých sumách - mnoho z nich bolo naozaj parádnych, ale! - dovolím si povedať, že tento jemný telový krém sa dokáže vyrovnať aj tým o xy drahším! Hoci obalom ani vôňou do tohto článku moc tento krém nezapadá, radím ho sem kvôli mojej spokojnosti - predsa len tento článok je plný parádnych výrobkov.

Balzam má bielu gélovo-krémovú konzistenciu. Nie je moc tekutý ani hustý, konzistenciu je niekde medzi. Má zaujímavú jemnú, takú čistú vôňu (podobnú ako majú výrobky zn. Nivea). Pri rozotieraní sa stáva akoby vodovejším, ľahko a rýchlo sa zapracováva do pokožky a aj ihneď vpíja. Nie je po ňom ani náznak mastnej pokožky! Parádne pokožku hydratuje a do dlhodobo. Pokožka je na dotyk jemná a málinko na dlhšiu dobu prevoňaná. Bonus: je vhodný aj na pleť, pleť zanecháva akoby zmatnenú. Som nadšená, toto je môj doposiaľ najlepší Balea telový krém!

Keďže všetky tieto  výrobky sú od značky Balea, sú naozaj cenovo dostupné, ale to už istotne viete. Farebnosť niektorých obalov mi denne vyčaruje na ústach úsmev a ešte k tomu tá vôňa - neskutočná! Takže všetkým nákupným maniačkám radím ísť do týchto dnes recenzovaných výrobkov! :) Zajtra si budete môcť prečítať o výrobkoch ďalšej značky, ktorá spadá pod dm drogeriu. Výrobky však budú ako sa hovorí z "iného súdka". Na dnes večer je to odo-mňa všetko. :)

 Čo hovoríte na dnes recenzované výrobky? - máte s niektorými skúsenosť?
Máte nejaký obľúbený výrobok od značky Balea? Ak áno - tak mi napíšte aký. :)

16 komentárov:

  1. takuto lacnu kozmetiku nepouzivam som presvedcena ze lacna kozmetika nie je dobra ja si radsej za kvalitu priplatim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konkretne Balea mi sympaticka nie je, ale nezovseobecnovala by som takto. Jednym z dovodov preco je lacnejsia je to, ze si neplati masivnu reklamnu kampan. Pri lacnej i drahej kozmetike treba pozerat na zlozenie. Lacne nie je automaticky zle a drahe nie je automaticky dobre.


      Kaviaren-u-macky

      Odstrániť
    2. Ja osobne sa z názorom že drahšia kozmetika je kvalitnejšia tiež nestotožňujem. Zober si to tak, že pri drahej kozmetike ako napísala Biela Mačka platíš často krát za reklamu značky, za logo, ktoré má určité "renomé", mnohé značky tiež vyrábajú vzorky, ich výroba sa však premieta do ceny plných produktov, atď... je to téma hodná aj knihy takže byť tebou vyskúšala by som aj niečo lacné... :)

      Odstrániť
    3. Alica nepoznas vobec marketing

      Odstrániť
    4. Anonymný25.1.17

      staršia téma ale pridám sa aj ja - ty veru Alica o marketingu nemáš ani šajnu :D Balea patrí pod DM, čo je nemecká značka a celkom kvalitná (ako väčšina nemeckých značiek) a niektoré výrobky v pohode strčia do vrecka aj drahšie a "kvalitnejšie" značky - Vichy, La Roche, Bioderma, ... čo sú inak mimochodom takmer všetko značky, ktoré dostaneš častokrát len v lekárni, a aj preto tá vyššia suma no a ako baby už spomínali, neskutočná reklama... videla si už v telke/časáku reklamu na Balea?

      Odstrániť
  2. takuto lacnu kozmetiku nepouzivam som presvedcena ze lacna kozmetika nie je dobra ja si radsej za kvalitu priplatim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balea je prostě nejlepší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, tak to si asi vela kozmetiky nevyskusala :-)

      Kaviaren-u-macky

      Odstrániť
    2. No to je tak, každá máme niečo viac/menej obľúbené. A každá z nás je určitým spôsobom finančne limitovaná. Michaela - je super že si si našla značku, ktorej výrobky ti vyhovujú. :)

      Odstrániť
    3. ked som bola mladsia tak Balea mi stacila cim som starsia a skusam aj ine znacky tak tym nachadzam stale nieco lepsie nove co mi viacej vyhovuje

      Odstrániť
    4. Elenka, tiež som toho názoru, teda ja tiež rada skúšam rôzne nové výrobky, nikdy si predsa nemôžme byť isté, či nenájdeme ešte niečo lepšie ako to čo máme. :)

      Odstrániť
  4. Kukni na môj blog prosím :)) http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kukla som, ale žiaľ pre mňa nie je ničím zaujímavým... :) :(

      Odstrániť
  5. mne Balea vyhovuje mam rada limitkove sprchace

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa niektoré páčili - hlavne kvôli vôni! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!