16. septembra 2014

► Bi-Oil moja skúsenosť s použitím na jazvy



Bi-Oil je špeciálny výrobok starajúci sa o pokožku. Je vyvinutý na to, aby pomohol vylepšiť vzhľad jaziev, strií a nerovnakého odtieňa pokožky. Jeho jedinečné zloženie, ktoré obsahuje prelomovú ingredienciu PurCellin Oil, je tiež vysoko efektívny pre starnúcu a dehydrovanú pokožku. Pred tým ako zhodnotím moje viac než trojmesačné testovanie, na úvod objasním na čo všetko je teda možné tento zázrak použiť, podľa oficiálneho popisu:

Strie
Bio-Oil zvyšuje elasticitu pokožky, čím zabraňuje praskaniu podkožných väzov, a tým lepšie toleruje jej následné rozšírenie- najmä ak svaly(vnútorné časti tela) rastú rýchlejšie ako pokožka. Možnosti tvorby strií sa vyskytujú počas tehotenstva, rýchleho rastu v období dospievania a náhlej zmene hmotnosti. Strie sú rozdielne dlhé a hlboké, najskôr ružové, neskôr červené až fialové, avšak po pravidelnom nanášaní Bio-Oilu sú biele a hlavne menej viditeľné.
Nerovnomerný odtieň pleti
Pomáha zlepšiť vzhľad pigmentových škvŕn a škvŕn spôsobených hormonálnymi zmenami pokožky, jej blednutím alebo nadmerným slnením. Neobsahuje žiadny ochranný UV faktor.
Starnutie pokožky
Príčinou je znižujúce sa množstvo kolagénu a elastínu. Bio-Oil hydratuje pokožku, čím zlepšuje jej odtieň a pružnosť, vzhľad vrások a ochabnutie pleti. Obsahuje látky, ktoré aktívne podporujú elasticitu a robia pokožku obzvlášť jemnou.
Jazvy
Bio-Oil napomáha k viditeľnému zlepšeniu vzhľadu jaziev(najmä čerstvých), ich výraznému zmenšeniu a splynutiu farby s okolitou pokožkou.
Dehydrovaná pleť
Bio-Oil doplňuje množstvo vlhkosti, ktorá bola vyčerpaná napr. nevhodnou stravou, používaním agresívnych mydiel, nadmerným potením, poveternostnými vplyvmi - vietor, slnko, zdržiavaním sa v klimatizovaných alebo vykurovaných miestnostiach.
Každodenná starostlivosť o pokožku
Bio-Oil je odborník na intenzívne zvlhčenie pokožky, má upokojujúce účinky po opaľovaní a je taktiež ideálny ako olej do kúpeľa.


Moje testovanie:

Vyskúšala som najmenšie plné balenie tohto produktu - 60ml. Balenie je jednoduché - olejček sa nachádza v mäkkom plastovom obale a v krabičke. Súčasťou balenia je aj príbalový letáčik. Na toto testovanie som sa veľmi tešila, pretože podľa možností použitia tohto oleja, som si mohla vybrať z viacerých možností na čo by som ho použila.

Zo začiatku som ho chcela používať na strie, ktoré mám už od puberty a sú dosť viditeľné - neprehliadnuteľné. Zo začiatku som si ich natierala ale po troch razoch som sa rozhodla prestať, pretože na tie moje strie toho olejčeka potrebujem viac a toto balenie by mi vydržalo na možno necelý mesiac. Preto som toto používanie ukončila.

Test na jazve: Na tele mám aj dosť jaziev, preto som ho začala používať na jednu, ktorú mám na nohe - ktorú mám po páde na turistike - jazva nebola hlboká, len taká povrchová, avšak mala viac ako 10cm na dĺžku a bola dosť viditeľná. Podľa odporúčania som si ju natrierala dva krát denne - niekedy aj viac. Zhruba po viac než mesiaci som postrehla viditeľnú zmenu, a po troch mesiacoch môžem prehlásiť, že jazva sa jemne zmenšila (je užšia) a výrazne splynula s pokožkou - jazva mi nezmizla úplne, ale to tento výrobok ani nesľubuje. Avšak... Počas tohto leta sa mi stal vážnejší úraz, pri ktorom som si rozbila bradu -zranenie bolo veľmi hlboké a teda podstúpila som aj na úrazovke šitie. Po týždni keby som si bola dať preč štichy, som si bradu (jazvu) začala natierať opäť týmto olejom. Pri tejto jazve som však žiadnu zmenu nezaznamena. Musím však podotknúť, že na brade sa mi vytvorila jazva keloidného typu (vypuklá, tvrdá na dotyk, červená) a na takýto typ jazvy tento olejček nezaberá. 

Môžem prehlásiť, že 60ml balenie vydrží naozaj dlho - samozrejme podľa toho na akú veľkú plochu ho používate. Mne vydržalo niečo cez tri mesiace pri natieraní na  plochu 1x10 cm a na plochu 2x2cm. Olej je skutočne olejový, avšak do pokožky sa dá pekne zapracovať krúživými pohybmi a tak povrch pokožky ostane len jemne mastný. 

 Olejček som už minula a po mojej prvej skúsenosti som si ho veľmi obľúbila, preto mám doma už aj  nový a začínam ho skúšať na strie.  Som teda zvedavá ako sa teda Bi-Oil popasuje zo striami a dúfam, že po ďalších troch mesiacoch (v Decembri) budú menej viditeľné - no uvidíme... :)


Bi-Oil sa dá zakúpiť v troch veľkostiach, pridávam aj odporúčanú cenu:
• 60ml - cena 11€
• 125ml - cena 18€ 
• 200ml - cena 23€

Ja osobne ho radím kupovať cez internet a tak hľadať, kde ho majú v akcii. V kamennej predajni som ho ešte nikde v zľave nevidela. Viem, že ísť do takýchto výrobkov je často krát risk, ale ja som ešte nič čo by dokázalo "zmizíkovať" jazvy nevyskúšala. Preto tento olej určite odporúčam, hoc na výsledok treba počkať dlhšiu dobu. 

Vyskúšali ste už Bi-Oil? 
Aká je vaša skúsenosť? (zaujíma ma hlavne použitie na strie) :)

22 komentárov:

  1. ja mám takisto strie od puberty a tiež dosť viditeľné a aj na dotyk boli dosť cítiť a natierala som si to najskôr dvakrát do dňa, potom len raz a potom sem-tam, ale aj napriek tomu, že som leňoch a nedodržiavala to natieranie, tak na dotyk sú strie omnoho menej hmatateľné a takisto sú aj menej viditeľné, proste ked sa pozriem do zrkadla tak to už nie je že "BUM strie!", takže pre mňa je olejček tiež veľkým plusom! :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný16.9.14

      suhlasim mne pomohol na strie tiez a aj na plet po akne

      Odstrániť
    2. Simonka a Anonymka, ďakujem za skúsenosť, presne o to mi ide, aby tie strie neboli také bijúce do očí, premňa zamňa nech ich tam mám ale nech sú menej viditeľné! Použitie na pleť po akné je tiež zaujímavá voľba, možno vyskúšam, ale to by som si ho natierala len večer na spánok.

      Odstrániť
  2. Na jazvu na brade si v lekarni kup Contractubex a na strie pokial sa uz vytvoria nepomaha nic.

    KAVIAREŇ-U-MAČKY


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za info, keď pôjdem do lekárne popýtam sa naň. :) Avšak nesúhlasím z názorom, že na strie nič nepomáha...

      Odstrániť
    2. mne ho odporucal doktor po operacii, ale zmenu som po nom nezaznamenala

      Odstrániť
  3. Já bych ho chtěla zkusit na strie, sice je nemám nějak extra hrozný, ale jsou tam :)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám teda strií dosť a aj dosť viditeľné sú, keď je leto a som v plavkách ihneď bijú do očí... v Decembri dám info, či pomohol/nepomohol :)

      Odstrániť
  4. Už som po ňom pokukovala . Premýšľam že by som ho začala používať na jazvy po akné . Nie sú moc veľké ale predsa len . Trochu ma odrádza jeho cena ale ak je vážne dobrý ako všetci hovoria . Oplatí sa to . :-)

    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Barborka, práve kvôli cene ak ho budeš kupovať, tak kupuj cez internet, malé balenie som ja raz našla len za 7€, čo je naozaj parádna cena! :)

      Odstrániť
  5. Docela dost mě láká ho vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nie hlboké a nekeloidné jazvy ho odporúčam! :)

      Odstrániť
  6. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie :) avšak ja sa nezapojím, pretože GA ma neoslovila...

      Odstrániť
  7. dakujem za recenziu chcela som si ho kupit, ale teraz viem ze by som to urobila zbytocne, mam hrube jazdy po operacii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač :) snáď ich nemáš veľké, pretože viem, že také jazvy nie sú zrovna príjemné na pohľad...

      Odstrániť
  8. Ahojte no ja robim v lekarni ale za toto by som take peniaze nedala :) Este na tie jazvy dajme tomu, ale na strie je lepší Eucerin olej a uplne najlepšií je
    broskynovy olej to mam odskusane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný25.8.15

    Můžu se optat, kde sháníte ty vetší balení? V DM a nebo na e-shopech nabízejí Bi-oil vetšinou velikost 60 ml. Možná bych si koupila vetší balení. Je to očividně cenově výhodnější.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anonymný28.2.16

    Ja som si ho kupila na strie ide leto tak nech ich neni tak vidiet. Pouzivam ho mesiac a strie mam menej viditelne, odporucam mne pomohol a urcite ho budem este pouzivat. Mohli by zmyznut uplne :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anonymný11.8.16

    Idem si ho objednať som na to veľmi zvedavá...:-))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!