1. februára 2015

► New Gel+ E silikónový gél na jazvy

Jazva je súčasťou prirodzeného procesu hojenia kože. Vzniká ako následok násilného porušenia kože, ktoré je spôsobené úrazom alebo nejakým chirurgickým zákrokom. Rozsah a vzhľad jazvy závisí od mnohých okolností. Jazva mení svoj tvar a veľkosť až 18 mesiacov od svojho vzniku. Obzvlášť vážne poranenia môžu spôsobovať červené, vyvýšené, neustále sa rozširujúce jazvy.  Pre mnohých z nás predstavujú zdroj nepríjemných psychických problémov, pre iných problém estetický... New Gel+ E je rýchloschnúci, hypoalergénny silikónový gél, ktorý dokáže zarovnať, vyhladiť a zosvetliť jazvy. Obsahuje vitamín E, ktorý dokáže zjemniť pokožku a poskytuje hydratačný efekt.

Tento silikónový gél je klasifikovaný ako zdravotnícky prostriedok a v rámci USA získal certifikáciu FDA. Certifikácia FDA je udeľovaná prípravkom, ktoré majú preukázanú viac než 50 % účinnosť. New Gel+ E veľmi rýchlo na pokožke zaschne a vytvorí jemnú vodovzdornú vrstvu silikónu, čo je vlastne ochranná bariéra. Gél funguje na princípe uzatvorenia jazvy pred vplyvom vonkajšieho prostredia (vzduch, baktérie) a na princípe hydratácie poškodeného tkaniva.

Gél som začala používať v podstate ihneď ako mi prišiel na testovanie. Vybrala som si ho sama, lebo ma veľmi zaujal a nakoľko cez leto som mala úraz z ktorého mám jazvu na brade keloidneho typu (keloidné jazvy sú hrubé, oblé, tvoria nepravidelné zhluky jazvovitého tkaniva, často sú červené alebo tmavšie v porovnaní s okolitou kožou), tak som bola veľmi zvedavá na účinky. Na brade som mala 4 štichy a teda jazvu som mala pomerne dosť viditeľnú, bola hrubá a červená - nedokázala som ju ani zamaskovať make-upom. 


Tento gél som začala používať pred tromi mesiacmi po dobu dvakrát do dňa. Podľa letáčika, ktorý bol aj súčasťou balenia sa gél má používať nasledovne: "Pred každým nanesením umyte a osušte oblasť, kde chcete New Gel+E naniesť. Naneste tenkú vrstvu gélu na vybrané miesto a jemne vmasírujte a nechajte 1– 2 minúty zaschnúť. Po zaschnutí gélu môžete oblasť prekryť oblečením alebo použiť iný kozmetický prípravok podľa potreby. Používajte gél aspoň 2x – 3x denne. Po kúpeli, plávaní alebo cvičení vždy aplikujte novú vrstvu." Gél má hustú konzistenciu, je priehľadný a bez parfumácie.

Postupom času ako som gél používala som si všímala malých zmien, celkovo však to bolo po vyše mesiaci takže na ako také výsledky je nutné si počkať. Od toho druhého do tretieho mesiaca je účinok najviac badateľný okom... Fotky na porovnanie pred a po nemám, nemám na to podmienky aby som dokázala po tak dlhej dobe vám ukázať čo sa ako zmenilo (potrebovala by som mať podľa mňa skoro totožné podmienky na fotenie a aj farbu pleti rovnakú (keďže v lete som opálenejšia)). Odfotila som však nateraz výsledok trojmesačného denno-denného používania tohto gélu.

Jazva je tenšia, ani nie tak tenšia ako menej vypuklejšia ak by som sa mala presne vyjadriť, je do vidieť a aj sama to po prejdení si prstom cítim, že je taká rovná s pokožkou. A pre mňa asi najhlavnejšia zmena je zmena farby jazvy, výrazné červené miesta vybledli, jazvička už je len slabo ružová a pokiaľ chcem tak už ju krásne dokážem zamaskovať make-up-om - teraz celkovo jazva vyzerá akoby ani nebola. Ani kamaráti si ju už nevšimnú... :) S výsledkom som teda veľmi spokojná, treba však rátať s tým, že moja jazva bola relatívne čerstvá takže myslím si, že aj to, že nebola dlhoročná, pomohlo k takémuto peknému výsledku.



Objem: 15g
Cena: 22€ a zakúpiť si ho môžete TU: www.medaprex.sk


Gélu v tube ešte trošku mám, takže ho plánujem domíňať úplne. Teraz však chcem len povedať, že tento produkt si najviac cením, lebo dokázal čo dokázal a som rada, že som ho vďaka blogu a spolupráci mohla vyskúšať...

Máte/mali ste nejakú jazvu, ktorá bola pre vás príťažou? 
Aké prípravky vám pomohli/pomáhajú jazvu "odstrániť"? 

5 komentárov:

  1. Asi ho vyskusam. Mala som mnoho masti ale nepomaha mi skoro nic, som po operacii hrudnika a mam tiez hrubu jazvu v lete ani do plaviek nemozem ist a ani tricka s vystrihom nenosim, tak by som bola rada kedy mi to pomohlo, lebo na operaciu jazvy ist nechcem hoci vravia ze tym by sa mohla upravit ale je aj riziko ze nie. Jazvu mam uz 5 roktak stara ani moc neni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elenka, viem asi ako sa cítite, keloidné jazvy vyzerajú tak ako vyzerajú... no za vyskúšanie tohto gélu "nič" nedáte. Mne pomohol veľmi, predsa len jazva na tvári je nič moc, ak by som mala byť vo vašej koži, tak na operáciu jazvy by som však nešla, podľa môjho názoru je to veľký risk a keď už máte nábeh na tieto keloidné jazvy, tak nemyslím si, že po operácii by sa vám taká jazva znova neurobila... toľko môj názor, radšej vyskúšajte ešte takýto gél a už potom sa rozhodnite, každopádne netreba sa za jazvu hanbiť, treba mať v sebe trošku odvahy aj v lete... veď život máme len jeden :)

      Odstrániť
  2. jaziev mam na tele aj dusi dost... tie na tele su zial viditelne a neviem akosi ak mam pravdu povedat nesiahala som po nicom co by mi ich viditelnost pomohlo zmiernit ci nejakej sposobim znizit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám veru tiež jaziev dosť, ako malá som priťahovala úrazy a hlavne nohy mám jendu jazvu za druhou...., mne mnohé však ani nevadia, avšak na tvári mi tá jazva vadila veľmi aj teraz mi vadí že tam je, ale tak už som spokojná, že aspoň nieje viditeľná :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!